2011. október 22., szombat

Frissről!!!!

Hali annak aki olvas,vagy megsértődött és nem olvas már!!!!!


Chatbe közöltem,hogy őszi szünetbe rakok fel új fejezetet.
Ezt a törit még nyáron nyitottam meg és nem gondoltam,hogy év közben fele annyi időm lesz a fejezetekre,mint ahogy szerettem volna!!!!


Tudjátok egy művészeti iskolába járok,heti 20-25 rajz órával megáldva- NEM EGYSZERŰ.
12. osztályba járok,érettségi...
Tanulnom is kell!
+ elkötelezettségeim vannak (dráma csoportba járok ahova szintén készülni kell)
Díszleteket festegetek és nem A/4-es papírra,hanem komoly nagy vásznakra amik minimum 5 méter szélesek....
Néha azt érzem,hogy a napjaim nem 24 hanem 26 órából állnak....
Úgyhogy bocsássatok meg ha nem tudtam eddig frisselni.
A másik bloghoz máár elkezdtem írni,csak még nem fejeztem be!!!!!
Ide,ha minden jól megy-ha szakad ha törik szünetbe tudok felrakni.....Ha kell kézzel megírom,csak bekell gépelnem :)


By:Violet

2 megjegyzés:

  1. szioo!
    Én megértelek h sok dolgod van!
    szeretem a blogot és remélem h lesz időd majd írni.
    pusz Rami

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Én biztos, hogy várok, mert tetszik a történet.
    Várom majd a folytatást.
    Ágika

    VálaszTörlés