2011. szeptember 9., péntek

24.Fejezet /Részlet/

 Egy halk szuszogásra ébredtem fel az éjjel.Felemeltem a fejem és feltűnt,hogy aki alattam alszik az csak Rob.Az órára tekintettem,ami éjjel 3 órát mutatott.Messze van még a reggel,úgyhogy próbáltam visszaludni,de nem tudtam.
Felkeltem és ittam egy pohár vizet,de mire letettem volna a poharat egy kéz simult a csípőmre,majd szorosan magához szorított.
-Mit csinálsz itt éjjel?
-Nem tudtam aludni,így kijöttem inni egyet.De már fekszek is vissza.-az érintésétől a hideg futkosott rajtam.Teljesen elzsibbadtam.Visszafeküdtünk a puha ágyba,de mielőtt álomba merültem volna,még eleresztett egy kis szöveget.
-Tudod,most pont jól is jött,hogy felkeltél.Még terveim vannak veled.
-Most?-választ már nem kaptam rá,mert hirtelen a hátamon találtam magam és egy félisten nehezedett rám.Az egész teste hozzámfeszült és így csókolt.Teljesen lágy volt és érzéki.Szinte lefolytam az ágyról.A végtagjaim teljesen ellazultak…
Reggel arra ébredtem,hogy Rob nekem háttal fekszik és teljesen az ágy szélén van.Mit műveltem ,hogy ennyire megutált???Vagy csak ez egy ösztönös reakció???
Feléfordultam,de nem mertem köeledni.Hátha ellök.
Már a sírás kerülgetett,mikor megmozdult.Megfordult és rámosolygott.Ebből a mosolyból már leszűrtem,hogy semmi baja sincsen velem,csak így alakult az este.De amit ezután művelt az még kiakasztóbb volt.Ősszeszűkült szemekkel vizslatott és megszólalt.
-Te!Ott az alvégen!Volt pofád elaludni,miközben én megpróbáltalak elcsábítani?
-Igen???Hát nem éppen a legjobb időpont erre a hajnali 3 óra.
-Sajnálom.De olyan izgató vagy,egy bugyiban és egy topban.-közelebb kúszott,majd egy lágy csókot nyomott az ajkaimra.
Visontam,majd felkeltem.
-Tudod ma már edzésre kell mennünk.Elmegyek lezuhanyozni,utánam mehetsz ha szeretnél!
-Hát tudod,lehet egybekötni a hasznost a kellemessel.-megragadott a kezemnél fogva és berántott a fürdőbe.

1 megjegyzés:

  1. Ez aranyos:Kris elalszik Rob csábítgatására?Remélem Rob vmilyen különösen érzéki módon megbosszulja....Na meg roppant kíváncsi vagyok a közös "zuhanyzásra" is....
    Hozd hamar az egész fejit!please!
    csao dona

    VálaszTörlés