2011. december 3., szombat

25.Fejezet

Én csak álltam telefonnal a kezemben és próbáltam nem sokkos állapotba kerülni.Rob még mindig magyarázatot várt,de egy olyan 2 perc néma csend után bizony megunta.
-Mit művelsz a telefonommal?És legfőképpen kivel beszélsz?-támadott le azonnal.Teljes mértékben igaza volt.Hogy képzeltem,hogy csak úgy felveszem?Nem vagyok én senkije sem.Ahogy előzőleg is mondta már”Nem azért vagyunk itt hogy a kapcsolatunkat vesézzük ki”.
-Édesanyád van a vonalban és csak megakartam neki mondani,hogy majd szólok ha elérhető leszel.Mert ő hívott téged.Eszem…
-Elég!Add a telefont.-majd odaadtam.Egy kicsit mondjuk sértő volt,hogy ennyire lekezelő velem.-Igen…mit mondtál?....nem.De ezt ő is tudja.-egy picit megállt a beszédben,mejd rámpillantott.Értettem a célzást.Elkéne tűnnöm,mert olyat beszél amihez végképp nincsen semmi közöm.Bementem a hálóba és elmentem fürödni.Addig sem aggódok azon,miket hord össze az anyukájánk.
Megengedtem a kádba a forró vizet,majd mikor tele lett,levetkőztem és belemásztam.Egy jó fél óráig áztattam magam,mikor egy halk kopogást hallottam a fürdő ajtaján.
-Kris!Jól vagy?...Bejöhetek?
-Jól vagyok.Persze,gyere csak.-nagy szerencsém volt,hogy a víz habos volt,így nem láthatott belőlem semmit sem.
-Csak fogatmosni szeretnék.Nem zavarlak?!
-Nem.Egyáltalán nem.-odaállt a tükör elé,majd elkezdett fogatmosni.Nem szólaltunk meg egész idő alatt.Mintha egy kis feszültség lenne közöttünk állapítottam meg.
Gyors elrakta a cuccosát,majd kislisszolt a szpbából.Előtte még elregélt egy Jó éjszaka félét.
Tehát lefekszik.Meg se vár.Jellemző.Megint én filóztam túl a dolgot.
Egy olyan 5 perc elteltével én is kiszálltam és megtörölköztem.A hálóba érve mgam is tapasztalhattam,hogy tényleg lefeküdt.Ráadásul az ágy szélén feküdt kifele nézve.Ez az én formám.Túl idegesítő vagyok???Vagy nem akarja?Lehet,hogy rájött mennyire gyerek vagyok még?Vagy az anyja világosította fel a tényekre?
Ezekkel a gondokkal öltöztem fel.Útban a böröndöm felé belerugtam véletlenül az ágyba.Rob mintha megmozdult volna,de szerintem csak beképzeltem.Már épp hajoltam volna le a ruháimért,mikor két erős kar ragadott meg és húzott fel magához.Azonnal tuftam ki az,és ez megnyugtatott.A nyakamba csókolt,majd…
-Tudod,hogy szeretlek.És ne aggódj azon,hogy édesanyám miket mondott neked.-magfordított a karjai között és válaszadási lehetőséget sem adva szájoncsókolt.Ez a csók puha és szenvedélyes,szerelemmel teli volt.Nyelve bebocsátást kért ajkaim közé amit nem tudtam nem megadni neki.Kezei a derekamról elvezette egészen fel a törölköző csomójáig,amit minden hezitálás nélkül eltávolította rólam.Az anyag halkan puffant a szoba pedlóján,mitől hirtelen elszakadtam Robtól.
Nem értettem a hirtelen pálfordulását.De az amit pár perce a fülembe suttogott,teljesen megváltoztatta a véleményemet róla.
Hirtelen a karjaiba vett,majd elfektetett az ágyon.
Elkezdett istenigazából csókolni,addig míg nem levegőért nem kapkodtunk.De ekkor elkezdett a fejembe villogni a kis piros lámpa.Holnap edzés.És már jócskán elmúlt 10 óra.
Rob már a mellkasomnál járt,mikor megszakítottam a műveletetét.
-Rob!Holnap korán kelek.Nagyon korán!-Kezeim a szívére helyeztem és úgy beszéltem hozzá.
-Majd sietünk.-ennyi volt a válasza.Modjuk ez nem volt valami nagy érv,de nem hagyott nyugodni a dolog.
-Annyira azért nem tudsz.Ez nem 5 perc.-Rob tekintete ekkor megváltozott,magnyalta az alsóajkát és perverzül nézett le rám.
-Kris,Kris,Kris.Te nem ismersz engem.Annyit amennyit mi együtt tölöttünk sex terén az nagyon kevés.Én veled kedves vagyok,mert szeretlek.De nem tudod,hogy milyen vagyok igazából.-majd visszahajolt egy igen sexuál csókért.És mi az,hogy nem ismerem még???Ajaj.Itt még problémák lesznek.

Hirtelen csak annyit érzékeltem,hogy behatol.Belőlem csak egy sikkantásra futotta,mert nem gondoltam volna,hogy tényleg meg meri tenni.Minden előjáték nélkül??
Fájt!Istentelenül fájt!
-Ígérem gyors leszek!-közben elkezdett rohamosan mozogni.

Rob mesél:

Ahogy mozogtam a sikamlós belsőjében,annyira elragadott a hév,hogy teljesen bevadultam.Már annyira gyorsan és erősen mozogtam,hogy Kris már ordított az az élvezettől és én is.Ennyire még sexet sosem élveztem!

3 megjegyzés:

  1. szia:D
    tetszett :D
    bár azt hittem, hogy rob teljesen ki lesz akadva kriszre
    kiváncsi leszek kris véleményére ez után a szex után, bár kicsit bővebben is kifejthetted volna, h milyen is rob, ha még ugye kris sem ismeri igazán
    várom a kövit :D

    VálaszTörlés
  2. szia!
    jó lett a fejezet!
    kíváncsi vagyok Kris véleményére...
    de azért a köviben lécci fejtsd ki bővebben Rob nézeteit is!! :)
    siess a folytatással!!
    nagyon várom! :)
    puszi, Orsy

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Ez nem lett semmi. Mi történt Robbal, hogy ilyen erőszakos és nem törődöm lett Krisszel szemben. Mintha egy teljesen már ember lenne, akit Kris tényleg abszolút nem ismer. Elötte meg szeretkeztek.
    Nagyon kíváncsivá tettél. Nagyon várom a folytatást.
    BUÉK és minden jót a jövő évre.

    VálaszTörlés