2011. szeptember 3., szombat

23.Fejezet


Kristen mesél:

Olyan jól ébredtem a reggel.Méghozzá Rob jóvoltából.Már fel volt öltözve amit furáltam is.Miért van ruhában?Talán megbánta amit tegnap tettünk?Vagy rosszabb.Elmegy?Nem.Azt nem teheti a föld másik felén vagyunk.
-Jó reggelt!Mi lenne ha elmennénk Vacsorázni?-tette fel a millós kérdést,amitől nekem egy kilóval könnyebb lett az életem.
-Persze.Csak felöltöznék ha nem gond.-néztem rá kicsit pironkodva.Lehet,hogy 18 éves vagyok,de még kicsit szégyenlős.
-Oké.-leüllt az ágy végébe és bámult rám.
-Ugye nem gondolod,hogy végig nézed amíg felöltözöm?
-Dehogy nem cica.
-Rob.Kérlek,megtennéd,hogy…-befejezni már nem tudtam a mondatot,mert közelebb jött és megcsókolt.Ez nem lágy csók volt,hanem vággyal teli.Mikor elváltunk levegőhiány miatt,megszólalt.
-Pár órája még nem voltál ilyen szemérmes…-majd újra ajkaimra tapadt.Én elfeküdtem az ágyon,mire ő fölémgördült.A csípőmnél fogva húzott magához közelebb.Éreztem ahogy próbálja visszafogni magát.De ugyan miért is próbálja?
Olyan furcsa volt ahogy az ő ruhás teste hozzáfeszül az én mesztelen testemhez.

A takarót lerugtam magamról és azonnal a dereka köré kulcsoltam a lábaim.Ezzel is még közelebb húzva magamhoz.Teljesen ellepte az agyamat a kéj.
De Rob egy pár perc elteltével viszont elvált az ajkaimtól.
-Vacsora…emlékszel?-mondta zihálva.Én csalódottan felnyögtem,de igaza volt.
-Igen.Vacsora…
Felkelt és kiment a szobából.Én gyorsan felöltöztem és már indulásra készen álltam a konyhában.
-Mehetünk?-jött hozzám és kaptam pluszba egy puszit a homlokomra.
-Igen.-Megfogtam a kezét és úgy indultunk meg a belvárosban.Ugyais a szállásunk csak pár utcával arrébb volt.
Egy kis nyitott étterembe mentünk.Leüllünk kint,majd vártuk,hogy jöjjön a pincér felvenni a rendelést.
-És hogy érzed magad?Tudod,meg kéne beszélnünk néhány dolgot!-kezdett bele Rob.Teljesen igaza volt.Le kéne zárnom ezt a Tom ügyet.Talán ha vele jönnék inkább össze,akkor sokkal jobban járnék.
-Tudom….Még minig áll az ajánlatod?-miközben feltettem a kérdést,úgy összehúztam magam,míg eddig sosem.
-Milyen ajánlat?...Amit apukádnak mondtam arra gondolsz?
-I…igen.
-Hát mivel suliba járok,nagyon úgy tűnik.-mosolygott rám.Az asztalon tartott kezemet megfogta,majd ránéztem.Ez a pillanat annyira romantikusnak tűnt.Akartam,hogy több ilyen legyen.De nem csak ezt.Robot is.Az egész lényét.Már csak rákéne vezetnem erre a dologra.
-Rob…-közben megjött a pincér.Felvette a rendelésünket,majd elslisszolt.
Nem is beszéltünk most többet.Inkább csendben eszegettük a vacsoránkat.

Már sötét volt.A kiszolgáló már kihozta a desszertünket,de most kivételesen megszólaltam.És én kezdeményezte.

-Rob…nagyon remélem,hogy azért ez a dolog nem rontja el az itt töltött időnket.Én komolyan nem azért vagyok itt,hogy a kettőnk kapcsolatát vesézzük ki.
-Igazad van.Nem azért.De legalább tisztáznunk kéne egy pár dolgot…Ott van az a medencés dolog is.Én komolyan nem azért mondtam azt amit,hogy hibának érezd.De te úgy vetted le.
-Hibának?Már bocs,de nem én mondtam,hogy óriási hiba volt.Elrontotta a baátságunkat…Én komolyan nem vártam tőled semmmit.Csak egy kis együttérzést.Boldogságot,hogy eszer az életben valaki olyannal lehettem akit…akit…a…akit…-kifújtam hangosan a levőt,és kinyögtem-szeretek.-Rob olyan érdekesen nézett rám,mintha élete legnagyobb ajándékát kapta volna meg.
-Szeretsz.Én is szeretlek Kris.De tény,hogy hülyén intéztem a dolgainkat.-nagyot sóhajtott.Ezután már nem beszélgettünk.Csendben elfogyasztottuk a desszertünket,majd fizettünk.Vagyis Rob fizetett.Haza még nem mentünk,csak sétáltunk még egy kicsit.Annyira érdekes volt vele sétálgatni.Időközben elfelejtkeztünk a kis gondunkról és elkezdtünk tök másról beszélni.

Már éjjel 11 is elmúlt,mikor felvetettem,hogy haza kéne már menni.Megértően bólintott egyett,majd visszsétáltunk.
Én még gyorsan lezuhanyoztam,majd a pizsimbe bújtam.Rob is eként cselekedett,majd ő is bebújt mellém az ágyba.
Annyira frusztrált volt megint köztünk a levegő. Én baloldalt feküdtem,neki háttal és ő meg a jobb oldalon nekem háttal.
Csak egy baj volt.Egy takaró volt,és kicsit fáztam így.Szerencsétlenségemre Robnak feltűnt,hogy nincs minden rendben így közelebb csúszott hozzám.Megkocogtatta vállam,majd megfordultam,hogy láthassam az arcát.
-Fázol?Mert ha igen akkor gyere közelebb.
-Igen,fázom.Köszönöm Rob.-közelebb mentem hozzá és odabújtam a mellkasához.Csakúgy sütött belőle a melegség.Annyira megnyugtatott.Hátára fordult és húzott magával.Kezei a csípőmön pihent,míg az enyémek a nyaka köré csavarodtak.A fejemet ráhajtottam pontosan a szíve fölé,hallottam hogyan ver neki.Egyre gyorsabb lett.Nem is értettem miért,míg megnem éreztem a kezeit,amint megmozdulnak.
Becsúsztak a pizsomafelsőm alá és ott simogatta a hátam.Beleborzongtam az érzésbe amit kiváltott belőlem.
Én elkezdtem a nyakát behinteni csókokkal,hogy viszonozzam kedvességét.
-Jó éjszakát.-lehelte még halkan,mert már kissé félálomban voltam.
-Jó éjt!-ami már csak suttogásnak tűnt.
És elrepültem az álmok színes tengere felé.

4 megjegyzés:

  1. ÓÓH ez olyan meghitt volt! *könnyezve mosolyog*
    Olyan aranyosak! :)
    Tetszett ez a fejezet is! :)
    Kíváncsi vagyok, mi lesz még Tommal!
    Várom a kövit, nagyoooon! :D
    Puszillak, d.

    VálaszTörlés
  2. óóó de aranyosak*.*
    hirtelen azthittem a végén még nem fognak aludni :D
    véégre nem függővéég :D
    tetszett és várom a kövit! :))

    ninaa.=)

    VálaszTörlés
  3. hali
    jaj ez a rész tök cukira sikerült:)
    nagyon jól alakul a történet!!
    várom a kövit
    pusz Rami

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Kissé lemaradtam, de itt vagyok.
    Olyan jó "látni", hogy újra együtt vannak. Jó ötlet volt, hogy apartmant kaptak és nem két külön szobát.
    Várom a folytatást.
    Ágika

    VálaszTörlés