2011. augusztus 31., szerda

22.Fejezet

Ez egy igen erősen +18 karikás....Csak saját felelősségre!!!! xD
Jó olvasást hozzá 
Cupp
By:Violet voltam ^^

Az én kezeim a nyaka köré kulcsoltam és úgy húztam magamhoz.Lecsapott az ajkaimra akár egy éhes oroszlán.Érezhető volt a mozdulataiban,hogy teljesen bevadult,mert bele-beleharapott a számba időnként.A pólómat úgy tépte le rólam,majd megállt.Csak bámult és nem csinált semmit.Egy perc néma csend után megunva ezt elkezdtem az ingjétől megszabadítani.Ő ekkor megmozdult és a nadrágom felé vette az irányt.De közben végigsimított a mellkasomon,amitől jóleső hümmögéseket kapott ajándékul.Szája csókolgatását megszakítva,próbáltam levenni róla a nadrágját.De amint ezt érzékelte,elvált tőlem és maga vette le azt.Én is míg őt figyeltem,megváltam a nacimtól.Már csak a fehérneműink választott el minket egymástól.Rob ezt a helyzetet megelégelve,levette a bugyimat,ami a szoba másik felében ért földet.Lábaimat szélesre tártam és vártam,hogy magáévá tegyen végre.Hiszen olyan régen tette már ezt meg.A szemembe nézett,miközben kezeivel eltűrte a hajamat az arcomból,hogy rendesen láthasson.Majd fejem mellé támaszkodott és lábaim közé helyezkedett.Éreztem nőiességemnél merev férfiasságát.Már teljesen fel voltam pörögve,hogy végre valahára…
Jó!Nyugi Kris!Állítsál most már magadon,mert túlpörögsz és hülyének néz.
Még mielőtt ténylegesen belém temetkezett volna…
-Szeretlek.-és megtette.Magamban éreztem őt.Egy enyhe sóhaj hagyta el az ajkaimat.De Rob sem volt rest,az ő torkából egy mély nyögésre futotta.
Felsem fogtam igazán,mit is mondott…
Csak érezni akartam.Azt akartam,hogy testestűl,lelkestűl szeressen.Igen!Szeretem.
Lassan mozogni kezdett,csípője egy ősi ritust járt,amitől engem az őrület határára tudott taszítani.Teljesen köré fonódtam.A lábaim az ő lábai köré kulcsoltam és kezeim hol a nyaka körül voltak,miközben Rob csókokkal lepte azt el,hol pedig a hátán szántottam végig körmeimmel.
Amikor egy hangyányit gyorsabb iramba kezdett,hirtelen felindulásból beleharaptam a vállába.Hallottam amint felnyögött a fájdalomtól.Ezek után már próbáltam csak puszikal elhalmozni azt a területet.

Szoba csendjébe csak a mi zihálásunk,nyögéseink és az én sikolyaim zavatak bele.De nem bántam.Ezért az érzésért akármit megtettem volna.
Már azt sem tudtam mióta hajtottuk a gyönyört,de még mindig semmi.Azt hiszem itt baj van.Már rólam folyt a víz,de Robról is.
Tartott egy kis szünetet,mert teljesen levolt fáradva.Vagyis én akartam egy kis szünetet,mert itt bajok vannak.Még nem volt orgazmusom,de neki sem.Azt éreztem volna.
A hátára fordítottam,és a csípőjére ülltem.Ekkor véletlenségből ránéztem az órára.Már déltán 2 óra volt.Basszus ezt most komoly,hogy 3 órája?3 órája próbálunk orgazmust elérni,de nem jön össze?
Rob észrevette a grimaszt az arcomon,majd követte a pillantásom és ő is fenyögött.
-Ez most komoly?Ez nem az én napom.-maga alá fordított.Éreztem amint megint mozgásba lendült volna,de lefogtam.
-Neh…!A medencém…Áuh…!-ez nagyon fájt.Ez eddig miért nem tűntfel?
-Fáj?...Várj…és ha a derekad egy kicsit megemelnéd?-megtettem,majd visszacsusszant belém.-Most jó.Már teljesen benned vagyok.Nem fájt?
-Nem.Egyáltalán.Most próbáld meg?-majd elkezdte szerelmes táncát.
Most sokkal erőteljesebben,durvábban mozgott.Már nem sóhajtoztam.Egyből sikítással kezdtem.Teljes köd telepedett a fejemre.Már csakis a kielégülés éltetett.Rob hangjai sem voltak visszafogottak.Melleimet masszírozta és szivogatta,amitől az eszemet vesztettem.
Már éreztem,hogy közel az extázis és nem váratott magára.Egy hangos nyögéssel adtam szerelmem tudtára az élvezeteim.
Rob abban pillanatban kezte el a még mámorosabb násztáncát.Azt hittem ennél jobb már nem lehet.Ez az érzés leírhatatlan volt.Ő maga az isten.Ez már biztos.Nála jobb nincs.Ahogyan pumpált,szinte újra pár perc múlva elmentem.Hallottam Rob egyre hangosodó nyögéseit,morgásait,ami mellkasából tőrtek fel.Egyre gyorsab és gyorsabb lett.
Azt hittem,mindjárt szét esek.A kezei eltűntek a fejem mellől,majd csak annyit érzékeltem,hogy felsőteste eltávolodik az enyémtől.Megragadta a lábaimat és szélesebbre tárta.Majd még gyorsabban kezdett mozogni.Ez a pumpálás,maár elviselhetetlenül jó volt.Hogy lehet valaki ilyen jó?
Már nem is sikítottam,hanem ordítottam az élvezettől.
-Mégh…Rohhh…b…!Még akh…akarokhh…-egy értelmes mondatot nem tudtam összeszedni.
-Tudh…omh…Még szeretnéh…d ha így csinálnámhhh….?-most leállt ezzel és gyors de nagyon erős lökéseket érzékeltett.Már kezdtem attól félni,hogy behatol a méhembe…
Pár másodperc múlva viszont mindkettőnket elért a mennyország.Perceken át csak ölelkeztünk és próbáltunk lenyugodni.Mikor egy kis oxigénhez jutottam…
-Én is szeretlek!-Rob szeme felcsillant,majd megcsókolt.Ez egy lágy csók volt,amit nagyon is élveztem.Alig vártam ennek a folytatását.
A hátára fordult,majd a mellkasára húzott.A hátamat simogatta,miközben és elaludtam rajta.


Robert mesél:

Végre!Most már sinen lesz a kapcsolatunk.Bár van még mit megbeszélnünk,de örülök,hogy most megtört a jég.Bár egy kicsit ez nem tiszta nekem az a dolog amit a gépen mondott nekem.De ezzel most nem foglalkoznék.Ráér még.
Az óra már este 8 órát mutatott.Én már vagy fél órája fent tépek,de nem volt szívem elengedi Krist.Olyan nyugisan szuszog.
Erőt vettem,majd kimentem vacsit csinálni,de nem találtam semmi ehetőt a lakásban.Üres volt a hűtő -.-
Gyorsan felültöztem valami olyanba ami hordható az utcán is.Visszamentem a szobánkba,majd lassan keltesetni keztem szerelmem.
Lassan kinyitotta a szemét.Olyan sejtelmesen csillogott.Ez annyira boldoggá tett,amitől biztosan nem volt nálam boldogabb férfi ezen a földön.  

3 megjegyzés:

  1. tetszik.tetszik.tetszik. :DD
    na végre kimondták hogy szeretik egymást és szent a béke *.*
    igazad volt , erőssen 18+-os :DD
    várom a folytatást ;))(L)

    ninaa.=)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Fu ugy örülök, hogy végre olvashattam! De a másik blogodon is olvasnám már végre a frisst! :D Nálam már volt friss, most rajtad a sor a másik blogodnál! :)
    Amúgy tetszett és tényleg +18-as volt! :) Bár az eleje kicsit szarul sült el nekik... XD
    Nagyon várom a kövit! :)
    És sikeres új tanévet! :)
    Xoxo d.

    VálaszTörlés
  3. sziaaa
    Júj nagyon tetszett ez a feji:)
    várom a folytatást:)pusz Rami

    VálaszTörlés