2011. augusztus 4., csütörtök

16.Fejezet 2/2

A mekibe mentünk.Itt csak az volt a probléma,hogy nem ehetek akármit.Főleg azóta amióta elkezdtem újra edzeni.Így csak álltam a pult előtt és nem tudtam dönteni.
-Baj van?
-Nincs.Csak mivel újra teniszezek nem ehetek azt amit akarok.
-Tényleg?Nem is tudtam.Rob rendszerint mindig eszik hamburgert.
-Persze,mert ő lemozogja és tökéletes az alakja meg olyan cuki…-hupsz.Ezt most kimondtam?Talán nem kellett volna.Most mit gondolhat rólam?Hát semmi szépet az tuti.
-Hogy mondod?Cuki?Kris,véletlenül te és Rob nem…?
-Hadjuk jó?Nem szeretnék róla beszélni.
-Hogy mi?Azt hiszem lesz egy kis beszédem vele ma.
-Ne!Ne beszélj vele.Így is összevesztünk.Ennél még jobban meg fog utálni.Azt meg nem akarom.Így is eddig olyan jóban voltunk,aztán jött ez a dolog és taccsra vert mindent.Olyan rossz.Most már beszélni sem merek vele.Hátha megint a fejemhez vág.Lécci,ne beszélj vele.-és ráuszítottam a kutyanézésem.
-Jó.Jó,ígérem.

Tom mesél:

Azt hiszem beszélnem kéne Rob pajtással.És nem érdekel Kris.Kris csak egy gazdag csaj.Sokat nem számít nekem.Tök jó,hogy az apja bír engem így több esélyem lesz a kicsikénél.Főleg úgy,hogy Rob és John most összevesztek.Mindig a haverom volt a jóképübb,itt az idő,hogy én is labdába rughassak.És eljött ez a nap.És nem is akármilyen csajnál.Maga Kristen Stewartnal akinek a családja,3x gazdagabb az enyémnél.Te úr isten.Anyám mindig azt mondta:Kisfiam,minél gazdagabb családba házasodsz bele annál több pénzed lesz.
Az arisztokrata családoknál a házasság mindigis a pénzről és jó hírnévről szólt minden.
De ha Kris beadja a derekát nekem,akkor majd rátudom venni,hogy hadja azt az ütődött Robot,mert amiket hallottam róla,most már havernak sem tudnám nevezni.Nem hittem volna,hogy ilyen mélyre süllyed.
Olyan urihölgyet faragok belőle,hogy még az édesanyja is csodálkozni fog.A saját formámra fogom faragni.
És majd nekem fog porontyot szülni és nem Pattinsonnak.Bár ha Robba volt annyi kurázsi,hogy egy hihetetlen pénzes csajjal töltötte az éjszakát,akkor biztos,hogy jó lehet a csaj.
Elmélkedésemből Kris rántott vissza.
-És mond csak Tom.Milyen a suli?-közben már ülltünk és ettünk.Elképesztő,hogy nem tudtam rávenni egy hamburgerre.Csak salátára.De az is több,mint a semmi.
-Hát elég jó.Nem olyan rossz ám tanulni.-vágtam vissza,mert ő bizony ott hagyta.
-Ez nem volt fer.Én a sport miatt hagytam ott és nem azért,mert nem bírtam a sok tanulni valót.Én is magánsuliba jártam.Sőt,pontosan olyanba,mint Rob.Én is értek annyit a politikához,csak én más részeihez jobban.-ez most komoly?Az nem jó,ha egy lány okos.Főleg ha pont olyan suliba járt amilyenbe Rob.Itt még bajok lesznek.
Eldöntöttem!Az lesz a legjobb,ha kedves szerelmemet visszabutítom.Mi lesz itt még!

Rob mesél:

Hogy lehetek ilyen hülye?Most is otthon ülök ahelyett,hogy Krist engesztelném ki és magyaráznám meg,hogy mit is akartam mondani azzal amit a vacsorán ecseteltem.De nem!Mert beszari vagyok.A legrosszabb viszont az,hogy tudatában vagyok azzal,hogy Tom lesz neki az igazi.
Hiába mondta,hogy szeret,tuti nem gondolta komolyan.Mint semmit.
Mondjuk a sportot azt komolyan veszi.
Tom miatt aggódom.Tom hiába mutatja a jófiút,sosem volt az.Mindig mocskos ezközökhöz nyúlt ,ha lányokról volt szó.Kris nagyon meg fogja ezt még bánni.Sőt ha nem tezsek semmit,akkor az egész életét tönkreteszi.
Gyoran átöltöztem és taxit hívtam.Elvitettem magam Stewart rezidenciához és becsöngettem.Egy kedves cselédhölgy nyitott ajtót és kértem,hogy Kriset keresem.
Ő sajnos,mint vártam nem volt itthon.De Mrs.Stewrt otthon volt.Így vele szándékoztam beszélni.Legalább tudom magam az anyuka szemében magam.
-Mrs.Stewart,kérem halgasson meg.
-Gyere csak Rob.Tudod én nem haragszom.Én tegnap láttam,hogy mennyire szereted a lányom.Csak egy kicsit még Kris kusza,ahogy észrevettem.
-Igen.Kicsit összevesztünk.
-Hallottam.Kris mesélte.Azt is ami történt közöttetek.
-Én nem is tudom,hogy mondjam,de nem akarom,hogy Tommal…
-Osztom az érzéseidet.Kedves fiú de van benne valami gonosz.
-Sajnos Tom nem erkölcsös a lányokkal szemben.Bár annyira még nem ismerem Krist,hogy véleményt alkossak a lányáról ilyen helyzetekben.
-Az a helyzet Rob,hogy te vagy a lányom életében az első olyan fiú akivel úgy…
-Tudok róla.-meglepett arcot vágott.-Nem most volt az első.
-Tényleg?Erről nem tudtam.
-Egyszer már próbálkoztunk,akkor mondta,hogy még sosem…Aztán kicsit rosszul sűlt el a dolog.Talán én rontottam el valamit.Bezárkózott egy jó fél órára…aggódtam,de mmégsem mentem utána.Lehet,hogy velem van a baj és nem a lányával.
-Úgy gondolod?Mert szerintem nincs vele se baj,meg veled sem.Csak tapasztalatlan még az ilyen dolgokban.Én csak egyre kérlek.Húzódj meg egy darabig.És hidd el Kris visszamegy hozzád.Az apjával meg ne  foglalkozz.Majd meg békél.-ezen a ponton egy kicsit megnyugodtam.Ezután egy jót beszélgettünk.
Igen kellemes személyiség Jules.A környezet amiben meg élnek!Sosem azért tetszett Kris mert fényűzően él.Már az első pillanatban megragadt rajta a szemem.
És lehet,hogy megkéne fogadnom a tanácsát és meghúzom magam.

Már késő este volt,mikor John telefonált,hogy ma csak hajnal tájt jön haza a munkája miatt.De Kris még mindig sehol sem volt.Már 2 órája itthon kéne lennie.
20:00
21:00

Kezdek ideges lenni,de Jules is.

22:00
23:00

Még mindig nincs itthon.A telefonja ki van kapcsolva.Komolyan hol lehet?
Valami nagyon rosszat sejtek a levegőben.De amikor meghallottuk a csengőt,még jobban eluralkodott rajtam a félelem.Mi van ha történt vele valami?   

2 megjegyzés:

  1. Szia! Bocs, hogy csak most de eddig nem voltam itthon és nem jutottam net közelbe... :S De most bepótolom... :)

    Na szóval a fejikről.... Mind a nagyon de nagyon tetszett... Csak Gratulálni tudok hozzájuk! Egyszerűen Imádtam őket! Nagyon jók lettek! Nagyon ledöbbentem, amikor Rob megmondta Kris apjának, hogy szereti a lányát... <3 Egyszerűen... Nagyon...:D És Tom... :S Hogy lehet ilyen???? Wáááá... :( Szegény Kris.... És John is mekkorát fog csalódni Tomban... Annak viszont nagyon örülök, hogy Kris anyja nem haragszik emiatt.. És remélem Rob megfogadja majd a tanácsát!

    Amúgy pedig nagyon gonosz vagy... Na jó annyira nem de akkor is... Már megint függő vég.. :S Ajj... Az oldalam már nem sokáig bírja... Annyira kíváncsi vagyok, hogy mi van Krissel... Mért nem "jött" még haza ilyesmi... :S Kérlek siess a folytatással! (könyörgőkiskutyaszemek)

    Puszi: Minie95 (:
    xoxo

    Ui: A másik blogodon mikor lesz friss??? Már nagyon várom... Ott is... xD

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Na most, hogy végre itthon vagyok, elolvastam az eddigi fejezeteket, és meg kell, hogy mondjam, egyre jobb! :D
    Kíváncsi vagyok mi lesz még Tommal :O
    És nagyon tetszett, hogy Rob kimondta Kris apja előtt, hogy szereti a lányát! :D
    Na most így hirtelen ennyi, aztán majd írok a következő fejezetekhez is! :)

    xoxo

    VálaszTörlés