2011. augusztus 29., hétfő

Egy újabb :D


Köszönöm szépen Minie 95-nek!Hálás vagyok érte! ^^

Tedd ki a logót!
- Írj magadról egy kis szösszenetet!
- Küldd tovább 5 írónak!


Hát én 1993.Január 20án születtem.Életem nem valami mozgalmas,de nagyon szeretek írni,bár nincs rá annyi időm amennyit szeretnék.Régebben nem is olvastam ehhez hasonló blogokat,mert butaságnak tartottam.Csakis az Alkonyatot könyvben olvastam és a filmeket nézem.
Aztán egy nap a neten bogaráztam és találtam egyett.Attól kezdve vagyok rábuzulva a Twilightes és a Robstenes blogokra.
E mellett nagyon szeretek a barátaimmal lógni,velük együtt elmenni szórakozni is.
Most jelenleg színjátszós vagyok,az időmet lefoglalja,főleg majd ha elkezdődik a suli-minden hétvégén próbák,meg a tanulást bsűríteni + a blogot is,necces lesz,de megoldom a kedvetekért :P
Nagyából ennyi,na csöcskalács olasók :D

Akinek továbbküldöm:






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése